Pro servis a reklamace v Česku postupujte prosím následovně:
- K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
- Kontaktujte servisní infolinku telefonním čísle 577 055 333
- Pracovníci infolinky zaevidují Váš požadavek na opravu a následně jej předají příslušnému servisu
- Servis Vás zkontaktuje a dohodne s vámi termín opravy.
Pro servis a reklamace na Slovensku postupujte prosím následovně:
- K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
- Kontaktujte servisní infolinku telefonním čísle 0220 251 111
- Pracovníci infolinky zaevidují Váš požadavek na opravu a následně jej předají příslušnému servisu
- Servis Vás zkontaktuje a dohodne s vámi termín opravy.
Informace o způsobu použití a údržbě výrobku:
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží,
-
pokud vadu sám způsobil, např. tím, že
- provedl neodbornou nebo nesprávnou montáž či instalaci věci
- používal věc pro jiný účel, než ke kterému věc slouží nebo je určena
- Jedná-li se o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání, neboť se nejedná o vadu věci
- Pokud je vada způsobena živelnou událostí (např. bouře, záplavy, zemětřesení a podobně)
- Pokud byla věc použita pro profesionální, výdělečné či průmyslové účely (např. kávovar pro vaření kávy v restauračním zařízení, vysavač pro vysávání v domácnostech či provozovnách zákazníků Kupujícího – podnikatele a podobně) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada
- Pokud byla věc použita s jiným příslušenstvím, než které je určeno výrobcem
- Pokud byla věc nesprávně nebo nedostatečně udržována, např. nebyla věc řádně a pravidelně čištěna v souladu s návodem k obsluze a podobně.
- Pokud byla věc vystavena nepříznivým vnějším vlivům, případně do ní vnikly cizí předměty či tekutiny (včetně elektrolytu z baterií) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada.